Valborg!

Som ni har sett så bloggar jag knappt längre men det beror inte på att jag trottnat eller så utan mer för att tiden inte räcker till. Håller på med en intensiv kurs till körkortet vilket tar upp en del tid just nu, så de är väl en av anledningarna.


VALBORG
Spenderades hemma hos Ia och Jonas med mat, dryck och massa skratt
En lugn kväll i stora drag men mycket trevligt :)
Tog dock inte med mig kameran så blir ego bilder.
Får se om de dyker upp fler senare..



Utan kavaj

Face

Med kavaj

Naglarna




Nu ska jag klä mig och se till att Babe går upp ur sängen så vi kan hitta på något kul :)




OUT

Kommentarer
Postat av: C

wow!

någon har fixat till sig/ piffat upp sig ;) I LIKR IT ;)

2010-05-02 @ 05:13:55
Postat av: rebecca

ja äre fest så äre, vem är C?

2010-05-02 @ 17:36:24
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/
Postat av: diacoshe

fin du e

2010-05-14 @ 23:59:04
URL: http://diacoshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0