Gårdagen

Dagen började med en sväng på stan med mina bästa Anna & Jeanette. Köpte mig en ny bikini och en t-shirt till min babe :)
Vi bestämde oss för att ta ett glas på kvällen och bara ha en kväll för oss som förr, alltså blev systemet nästa och alla tre kom ut med ett smultron vin. Jag har ju hört att det är gott och ska klicka ganska fint haha.
Vi bestämde oss för att vara hos M. Så vid sju tiden kom tjejorna hit. Vi korkade upp och dog? Fy fan för smultron vin. Det var en tjockt sött och bara rent ut sagt äckligt!! Tror mina tjejer håller med mig men vänta nu var de inte någon som drack skiten som saft?? JOO min BABE, han tyckte konstigt nog att det var gott (:

Sen när dom gått kom lilla John Blund och hälsade på..
En jätte trött tjej som somnade ganska direkt men vaknade en timme senare av en av mina mardrömmar, dom har blivit lite av en rutin känns de som och det är hur jobbigt som helst eftersom jag är jätte ledsen i dom och även när jag vaknar. Min Babe vet självklart om dom så han säger men väck mig om du drömmer igen, så inatt gjorde jag det vilket resulterade i en sovande lyssnare hahaha. En annan gång kanske.


Gårdagen förde inte med sig så många bilder men ni får vad jag har (:

blev ingen bild på Jeanette men ni får en som hon själv tagit innan hon kom

Anna fick jag iaf en bild på (: hehe

annars satt jag bara och fotade mig själv och M
(dock spelade han tv-spel samtidigt som ni kanske märker)


lite kärlek fick man väl under spelets gång,..

eller?

blandad kompot kanske

sist men inte minst vill jag bara meddela er om att jag gör framsteg



nej nu får de bli lite ordning och reda tror jag, kanske hörs senare
PUSS&KRAM
TILL ER


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Sov gott min trollunge, hälsa Martin och Nala förstås. Kramisar från mammis

2010-03-04 @ 21:14:50
Postat av: Anonym

sv mammis, jaa vi sov så gott så, och dom hälsar säkert tillbaka

2010-03-05 @ 13:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0