Fredag 12/3

Tja !
Gårdagen började med en lunch och lite shopping med Mami.
(blev även lite annat smått och gott)



Vid tre tiden kom M och hämtade upp mig och vi åkte sen vidare för att hämta upp Carro då vi skulle till Danielas grav ♥ Hon skulle nämligen fyllt 21.. Saknaden är enorm, att förlora en av sina bästa vänner är helt ofattbart. Du har och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta hermanita, Älskar dig!



Väl hemma blev det wook och chill innan jag och M tog oss ner till Tabban och därefter Blå månen. Tror de var första gången jag gick ut med min partner helt ensamma utan vänner från någons sida. Haha lite rädd var man väl att de skulle vara åt skogen men vi hade riktigt trevligt :) Så de gör vi om !




Nu sitter jag och pumpar lite musik och bara chillar, får se vad kvällen bjuder på har inte riktigt bestämt mig ännu :)
LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0