2010 03 05

Tja !

Inatt har jag sovit otroligt skönt eftersom miiina kuddar är här nu haha.
Annars har jag bara plockat undan lite smått och tagit de otroligt lugnt
Ikväll ska vi hem till Anna & Teddy och sällskapa med lite öl,spel och sång såklart :)
blir ju lugnt eftersom vi ska iväg imorgon på lite smått och gott !

  • treat others as you want to be treated ←
  • they do not realize what they lost until they are too late →


HAHA
kul
Jag har inga fördomar, jag hatar alla lika mycket



nej nu ska jag ta ett bloss och se mig för om M är redo för lite food

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Du är så fiin min dotter...



Kram mammisen

2010-03-05 @ 22:21:40
Postat av: Anonym

sv mami, hehe thhnnxx :D

2010-03-06 @ 15:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0