2010 03 02

Hey y'all !

Inte mycket nytt som händer just nu. Utom att jag tydligen ska sluta på ungdomsgarantin och börja i något så kallat jobb och utvecklingsgarantin, något för dom över 25 men även för mig som varit inskriven i snart 15månader. Jo jag har jobbar under den tiden men jag har tydligen inte blivit utskriven utan bara lagd på hyllan så att säga. Så de är väl de som händer på icke jobbfronten.


Annars spenderar jag mesta tiden med min underbara M



En trött/sliten liten tjej som bara fick några timmars sömn, buuhuu




nu ska jag mysa med mig bästa till läggdax


många pussar till er där ute


Kommentarer
Postat av: fred

party like a rockstar! typ A-teens.

2010-03-04 @ 13:22:11
Postat av: Anonym

sv fred: typ fjolla haha

2010-03-04 @ 13:23:06
Postat av: ella

Intresset sviktar för bloggandet! men moster då.

2010-03-04 @ 13:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0