Random again

Så vi kan ju börja med Fredagen?
Ja den började utan baksmälla. For hem till syster eftersom dom saknat mig ;)
Och kvällen bestod av film och sånt (:
Men inte den bästa dagen i mitt liv, mycke tankar och tråk.



Lördagen bestod av chill mest hela dagen och en pizza buffé senare mot eftermiddagen.
Kort besök hos min BagarSyster.
Hem och fixa inför en BarRunda med folket.
Maria aka Merlys, Anna aka Teddybear, Martin aka Smurf, Andreas aka Krulltott.

Teddybear och jag efter en fartfylld flykting resa hem till Smurfen


BarRundan bestod av Tabban,Pitchers,Billan och Å

Smurfen och Krulltott verkade tycka de var otroligt kul att fota tjejer som gör en pose?

Och vad gör vi tjejer? Ställer upp såklart ;)

Anna aka Teddybear

Snälla gott folk förstå deras humor, dom härmar oss och gud så vi skrattade åt de haha
(hemlis? jag ljuger)


Well well Söndagen var bara att fota min privata modell, inga autografer
Hon blir generad ;)








Kommentarer
Postat av: Helena

Guuu, vilken fin hund!! Hur gammal? Ras? Vems? Heter?

2010-01-07 @ 18:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0