Mina åsikter

Hej mina älskade bloggläsare ;)
Jag satt just och kikade lite bloggar osv och många pratar om utseendet?
Många vill se ut som pinnar andra vill ha kvinnliga kurvor och vissa vill ha muskler.
Tycker detta är ett väldigt intressant samtalsämne så tar upp lite själv (:

En sak jag verkligen inte förstår mig på är sådana människor som vill se ut som pinnar?
Dom har inga former, de gör säkert ont för dom att ens röra på sig, vad är de som är så positivt?
Vad är de ni ser i dom som är så vackert? Eller vad de nu är ni ser?
Visst många av er nu tänker men gumman? Varför säger du så? Du är själv en pinne?
Neej stämmer inte, jag har varit väldigt mycket smalare än vad ja varit nu och det är inget man är särskillt stolt över. Så nej jag är ingen pinne men håller med om att jag är smal.
(Anorexia är inget jag talar om nu för det vet jag som många andra är en sjukdom)

Kvinnliga kurvor, vackert enligt mig. Så jag kan förstå varför folk väljer att se ut så eller vill se ut så. Att vara kvinnlig med bröst, höfter, rumpa och allt vad det innebär är väl en naturlighet?
Vem som kvinna vill inte ha detta? Jag själv avgudar bröst och rumpor i alla möjliga former och skepnader.
Kvinnor har en viss form samma sak som män har en viss form?

Muskulösa kvinnor? Nej tack, jag förstår att man vill träna och hålla sin kropp i trimm men heey de finns en gräns?
Jag har lite samma uppfattning här som med pinnarna jag pratade om tidigare, inget för mig.
Jag vill ha en fin slank kropp inte massa bölder som får mig efterlikna en man? Vill inte vara större än min man liksom? Kanske bara ajg som tycker de är äckligt!

Snälla ni som inte ser allvaret i att efterlikna detta, lägg ner
Ni kommer inte må annat än dåligt.


Här kan vi ta Megan Fox som ett bra exempel
Naturligt vacker, slank kvinnlig kropp.


Grr thats hot!
HOS EN MAN KANSKE?
Nää men förstå hennes man? haha han lär ju känna sig gaaanska underlägsen.



Berätta gärna hur ni ser på detta men där hade ni min uppfattning i KORTA drag :)

Kommentarer
Postat av: merlys

hon liknar lite den sista bilden hahah!!!

2010-01-20 @ 22:09:17
URL: http://merlys.blogg.se/
Postat av: ejjan

aa hon va ju lite i tanigaste laget, lite mer än keso o avocado får hon allt sleva i sej tjejen..



jahopp. pm via bloggen då? funkar de månne?

2010-01-21 @ 01:00:23
URL: http://ejjan.se
Postat av: Anonym

sen en fjärde bild på dig för den perfekta kroppen ;)

2010-01-21 @ 01:02:32
Postat av: jeanette

ooh megan fox är ju bara helt perfekt :D

va sägs om en lunch på fredag kanske ?

2010-01-21 @ 12:08:24
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv anonym: Hahahaha perfekta kroppen? Dont know men tack då

2010-01-21 @ 12:34:47
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/
Postat av: Sebbe

du vet väl inte hur hennes man ser ut? kanske e dubbelt så stor som henne ;)

2010-01-25 @ 16:36:23
Postat av: rebecca

sv sebbe, hahahaha jaa men jag skulle iaf inte som kille vilja ha en tjej med bölder på hela kroppen, men kul med andra åsikter, me like

2010-01-25 @ 17:09:44
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0