I dont trust you even for a minute, now you know.

Hej Älskade Vänner/Läsare !
Idag har jag varit på Adecco som i vanlig ordning, det var helt okej idag faktiskt.
Nu sitter jag hemma och ska snart ner till tvätten och fixa innan jag träffar Jeanette.


Mycket tankar just nu och inga roliga tankar även om jag kan hantera dom bättre än tidigare. Har bara inte kommit underfund med om jag verkligen ska köra på som förut? Alltså play that bad little game eller bara let it be.
Splittrad, men en sak är säker om jag någongång förlåter dig för något ont du gjort emot mig så ska du veta att djävulen står och vakar vid mitt öra all the time. Nä just nu kan jag inte säga mer än att jag är splittrad och att det är väldigt mycket tänka.

Fast smart som jag är slänger jag allt i papperskorgen och går vidare och då med framgång ;)

Och ja om ögon kunde döda hade du nog säkert varit död nu :)

 

Aja got stuff to do !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0