Hej :)

Nu var de ett tag sen som vanligt men hoppas ni vant er haha
Nej då har tyvärr inte så mycket mer bilder än ifrån Lördags då jag och Merlys tog en sväng till

PITCHERS
&
TABBAN
(sen hem till A en snabbis)



För er som är extra intresserade av mitt intressanta liv så var de en väldigt hård Fredag vilket har fått mig tänka ett steg längre nu. Idag har jag fixat min Fars 50års present som kommer bli jätte bra :)
Nu ska ajg väl typ göra uppgifterna från Adecco så jag kan få jobb flytta hehe nej ni önsketänkande.

Ciao Ciao

Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : hahah aa vet :P fult lr rätt vem vet :P

2010-01-10 @ 17:23:21
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0