Tjabba !

Har inte så mycket att berätta känner jag men igår vart de förklirr hos M och därefter en sväng till blå månen och de var väl helt okej dock väldigt dåligt med folk vilket resulterade i att man var hemma innan stängning.

Idag blir det chill här hemma hos M med mat och mys. Sätter inte min fot utanför dörren mer idag, fyfan för snön nu!!!
Det har gått för långt helt enkelt!!

Har inga bilder från igår än då Maria inte hittat sin kamera och den inte är här heller.. hmm ?


Så får bli en bild på mig och Ella när jag satt barnvakt (:



PUSS PÅ ER !

Kommentarer
Postat av: fred

Världens Bästa Ella!!!

2010-02-21 @ 00:08:02
Postat av: Anonym

sv fred: you bet she is :) love her <3

2010-02-24 @ 18:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0