Random

Hej lovers ♥

Tänkte jag skulle uppdatera er lite om min helg osv ..
Fredagen började med en förfest hemma hos M där det var lite mer blandat folk då M:s syster och hennes vänner kom sen då även några av mina vänner :) Kul med lite variation tycker jag !
Senare drog vi som vanligt vidare till Blå Månen dock utan hans syster och company, tråkigt men får bli en annan gång :)
Det var otroligt dåligt med folk vilket resulterade i en tidig hemgång som jag skrev i tidigare inlägg.

Lördagen åkte vi hem till mig där även min syster, freddie och ellisen var. Blev BK som M lovat mig och resten av familjen åt kina :) Efter att ha värmt upp oss lite här så åkte vi för att handla sen laga lite god mat, mysig lördag.

Söndagen bestod av lunch på Hutten sen hem till M och möblera om lite, jag gav förslag och M tyckte de lät bra och vips så verkställde vi det :) Och som jag förstod de vart han nöjd. Senare mot kvällen åkte vi hem till syster där vi blev bjudna på både de ena och de andra, men framför allt mina efterlängtade maränger MmmmMmmm mums.

Idag blir de söka jobb fixa viktiga saker dag :)



Maria hade tydligen hittat sin kamera så har snott till mig lite bilder från fredagen!

Martin och Merlys som var mest på G tror jag (:

Ser lite lamt ut men tro mig varje puss av min babe är underbar ;)

Sen har vi ju den otroligt omtyckta Nala(Bali) som gör succe på förfesterna.

Som jag sa mest på G (:

Fråga mig inte..


Så dax för viktiga saker nu
PUSSAS

Kommentarer
Postat av: Ellas mamma

Men Freddi va väl ändå inte hos oss när ni kom :p hur är de me minnet :p de sviker ibland va höhö

2010-02-22 @ 17:01:13
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv syster, jaa men han kom ju seeen jöh

2010-02-23 @ 18:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0