No Makeup Day

God sömn? Nej faktiskt inte har haft 2 hemska drömmar, otroligt verkliga. Trodde dom var sanna tills jag vaknade och kunde pusta ut. Morgonen har inte heller varit toppen. Efter ett samtal med min handläggare på AF så har jag från och med nu till början av Mars på mig att hitta en praktik plats. Visst jag skulle kunna praktisera om det skulle ge mig arbete sen men hur ofta händer det? Väldigt sällan ska jag be och tala om för er då jag varit arbetslös snart 1år. Dummast av allt är att man får samma ersättning.
Jag vill ha ett riktigt jobb nu !

Idag är det vila huden dag för mig, med andra ord inget smink!



Nu ska jag dra mig till Adecco !!
Have a nice day babes ♥

Kommentarer
Postat av: Martin

Du är snygg oavsett om du har smink heller inte:-)

2010-02-03 @ 13:44:07
Postat av: merlys

naaaaaaaaaaaw! önska ANDERS kunde skriva en kommentar till mig ockaå! haha :P

2010-02-03 @ 14:30:07
URL: http://merlys.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv martin: tack vännen (K)

2010-02-03 @ 15:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0