Lördag-Söndag

Jaa jag vet har hamnat lite i den där svackan igen men de beror ju bara på att jag är nykär (:
Så i lördags började dagen med att fundera på fredagen haha men alla bitar föll på plats ganska snabbt, sen for vi hem till mig och va här hela kvällen fram till 18:00 då min babe hade bokat bord på min favorit restaurang, vi åt gott men skippade alkoholen :) Tack Babe !
Söndagen bestod av en tripp till stan där jag hade chansen att bjuda min babe på alla hjärtansdag lunch, de var otroligt gott och mysigt. Sen på kvällen blev de matlagning hos babe. Även de vart super gott. Så kort och gott har helgen varit en underbar helg med min babe ♥

Du vet att de jag sa igår kväll bara var på skämt, självklart menade jag tvärtom :)



LATER



Kommentarer
Postat av: merlys

tack detsamma gums :)

2010-02-15 @ 17:23:24
URL: http://merlys.blogg.se/
Postat av: NWA

BLOGGA LITE DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

2010-02-16 @ 14:36:34
Postat av: rebecca

sv nwa: hmm*?

2010-02-18 @ 17:36:16
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0