8/2-10

Hello Favvisar ;)
Min dag började med lite ordning och reda om man får kalla städa så?
Därefter kom en vän och hämtade upp mig i stan för att bjuda på lunch.Sen åkte vi förbi IKEA en snabbis innan jag fick skjuts hem och fick börja mitt ordning och reda här hemma också.
Efter bara en liten stund kom Ella och Company förbi så det blev en promenad med henne och Mami.
Nu ska jag snart "rätta/fixa" mitt CV som jag fått lite feedback på, något jag verkligen avskyr.
Men sen kommer Babe förbi en stund så de är väl de man får se fram emot :)
Nu ska jag ge kroppen lite energi så man orkar allt annat tråk sen !
HUGS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan visa pattarna på nån bild, du skaffade dom väl för att visa upp dom!!!! Whatta fuck

2010-02-15 @ 15:06:12
Postat av: rebecca

sv anonym: Visa ditt namn i någt jävla inlägg, för du heter väl för fan inte anonym!! WTF

2010-02-15 @ 15:19:57
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0