2010 02 17

Hey allesammans ♥

Idag har jag faktiskt inte gjort mycket alls mer än att komma på att jag faktiskt inte bloggat upp vad jag köpt på ett tag så tänkte dela med mig av mina två dagens köp och bli bättre på de framöver annars har ju som kanske anat varit på stan en sväng med Jeanette :)

Igår var jag barnvakt åt lilla Ella, det var kul att få lite ansvar men roligast av allt var nog att min kära far kom dit (:
Blir alltid lika glad när jag får träffa honom, de är som mitt hjärta blir fyllt av glädje hehe. Jaajaa det gick bra iaf och ser redan frem emot nästa gång (:

DAGENS OUTFIT
(trött,sliten ja ni ser själva)




Jaja nu ska jag gå och kika vad min babe har för sig i köket
LATER!

Kommentarer
Postat av: Ella

men moster du måste ju blogga!

2010-02-18 @ 15:53:33
Postat av: rebecca

sv ella, jaadå :)

2010-02-18 @ 17:34:59
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Har du inte kommit ur svackan än?

Hoppas allt är bra fick ej tag på dig igår gumman.



Kramisar Mammis

2010-02-20 @ 09:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0