2010 02 12

Tjabba Tjena Hallå !!

Blev inget bloggande igår då jag hade ganska fullt upp. Men tänkte blogga om gårdagens röj nu iaf :)
Vi började med lite förklirr hemma hos M med massa supa och sång haha, ganska kul.
Vid 12 tiden drog vi oss ner till BlueMoonBar och det va även de otroligt kul (: Fulla som aldrig förr drog vi oss hem vi stängning och somnade väl ganska direkt då vi la märke till att kebaben fortfarande stog kvar på bordet (orörd)


Här har vi förkrökarna dock inte mig och M men jag vill bara förmedla alla om fittan till höger som "gick hem" fast sen när bor du utanför silk? ÖH!?

PARTY LIKE ROCKSTARS OR WHAT?

Lägg inte märke till min snygga ställning tack,.

Jeanette på hugget

ÖL SPEL och finner bara ett ord till er boys: LOSERS

Jeanette och Jag relativt nyktra?

Och turturduvorna som firade 1½ år tillsammans (:

Haha syns de att dom är ett par?

Hahaha ja de var väl här nånstanns som de börja gå ut förs..

Hahahahaha eller här kanske?

Hahaha klockren, Martin helt ovetandes om vad som kommer näst ;)

Jag undrar vad som spelas i högtalarna här?

Lipa betyder kärlekspipa

It takes two to tango men martin nöjer sig med tangentbordet hahaha



TACK OCH BOCK !!

Kommentarer
Postat av: Plutt

Fittan till höger älskar dej också :)

2010-02-14 @ 02:51:33
Postat av: Anonym

sv plutt: fittan till höger kan suga min stortå

2010-02-14 @ 13:54:20
Postat av: Plutt

Fitta till höger vill inte de!

2010-02-15 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0