2010 02 10

Hej lovers !

Idag hade vi avslut på Adecco, känns ganska skönt utom att paniken inom en stiger eftersom jag måste söka/hitta en praktik inom kort. Har iaf skrivit klart mitt CV idag vilket känns skönt så nu är det bara ta nya tag :)
Annars träffade jag Merlys och Jeanette på stan, vi kikade runt lite. Hittade inget speciellt till mig men köpte en t-shirt till min Babe eftersom jag tycker den är riktigt snygg, får se sen om den passar men det tror jag nog.

Men i all stress och skit som är med arbete osv känns det som turen har vänt och kommit tillbaka till mig, känner mig så otroligt lycklig just nu.

Längtan efter lite värme och mindre kläder är fan enorm just nu!!
Sen lite TAN på de gör ju inte saken sämre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0