Back for a sec..

Bortföklaringen:
ingen aning

Helgen har varit lång för dom flesta så har väl hänt en hel del. Något vi gillar skarpt, eller vad säger ni?
Torsdagen blev en tripp ner till Tabban där vi träffade Marie och Mathias för några glas, men blev hemgång i skaplig tid vilket kändes skönt ändå :)
Fredagen började med en förfest här hemma med mina tjejer och två andra jätte gulliga tjejer. Blev sen en kort sväng förbi Tabban och därefter BMB. Jag tror alla hade en trevlig kväll tills vi skulle gå..
Babe får blåklocka efter att ha sagt sina åsikter om droger och jag blir omkull knuffad av något CP!!
Fortfarande ont i ryggen!!!
Lördagen blev ju som många andras, en påskmiddag hos min kära lilla mormor. På kvällen gick vi återigen till Tabban där Babe bjöd på mat och dryck :) MYYSS
Söndagen började på... kan ni gissa? haha Tabban såklart! Sen vidare till restaurang festen men även då en skaplig hemgång :)

Nu har vi precis kommit hem från stan där vi lunchade och shoppade loss till Babe på apoteket haha
Snart bär det av hem till Mami och Peter


FREDAG!

Me/Outfit

VI♥

Girls in action

LM & Emelie som också joinade :)

We again

Banden är för starka för att brytas ♣

Eller kanske vore mer rätt att skriva
Girls in action här? haha



Kärlek till er alla ♥


OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0