VLT / Syster !

Idag när jag vaknade läste jag vlt som vanligt hehe nej jag ljuger ,  men Peter sa att min lilla mormor var med på första sidan så då fick jag ju bara lov att läsa (:
Handlade bara om stugan på ängsö som hon haft i 50år och nu vet dom inte vad de blir av med marken därute haha kanske inte så intressant men kul att hon var med iaf :)


Nu hade jag bara tänkt städa undan här hemma innan jag åker ner till stan för att möta upp dom bästa (:

Juste blev ingen bebis igår heller så nu är syster +6 dagar. men de är så att hon haft problem med högtblodtryck så hon har gått på kontroller varje vecka och idag var de kontroll igen. blodtrycket hade varit bättre sist hon var där men nu var det högt igen så hon ringde nyss och sa att dom skulle upp till förlossningen på kontroll. OMG tänk om dom får stanna kvar? tror inte de men tänk om? Fan jag är nervös åt henne, ÄLSKAR DIG SYSTER <3 Allt kommer gå bra (:

Talk to yall later !

Kommentarer
Postat av: katerine

flitig skrivare fin blogg beccis;)

2009-09-18 @ 13:02:56
URL: http://katerine.blogg.se/
Postat av: Sanna

Va kul att mormor var med på första sidan till och med :)

Nä ingen bebis idag heller men fy farao va rädd jag blev när vi skulle till förlossningen haha :D Höll på börja gråta när jag prata med Peter :D haha

2009-09-18 @ 16:30:07
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0