Tur / Otur ?


HejHopp!
Då var man tillbaka från stan. Kalla mig vad ni vill men haha jag skulle tydligen varit på AF igår mellan 10-12, men dom ändrar tiderna all the time så man vet ju varken in eller ut. Så min illska gick ut över Jeanette, sry girl, but you know me ;) Blev lite shopping och lunch skulle även ha letat upp console butiken men bestämde mig för att ringa mitt hemförsäkringsbolag vilket jag gjort nu och jag ska skicka in telefonen samt kvitto så får jag en splittans ny för 1500:- Lite tråkigt men bättre de än att betala full priset vilket är ca 5000:-
Så dum som jag var packade jag ner den direkt och hann därför inte ta några bilder med den, så det får bli bilder från min tillfälliga mobil som har hela 1,3 megapixel kamera, slå de om ni kan ;) hehe enjoy !

Dagens enkla outfit !

Skjorta: MQ
Linne: Gina
Leggings: Cubus


Dagens köp !




Uppdaterar senare nu måste jag ringa syster (:


Kommentarer
Postat av: fred

hej. kul att du skaffat blogg Hmm, du verkar ha "otur" me dina mobiler. Skärpning!!!!!!!! he he.

2009-09-17 @ 22:08:52
Postat av: Anonym

sv: freddi, haha jaa tur i oturen kanske men har snart betalat fullt pris för den huhu

2009-09-17 @ 22:19:22
Postat av: David

Mmmm..va e de för mysigt plagg på den högra bilden du har shoppat? ja gilla din blogg,så kommer titta in här då o då ;)

2009-09-18 @ 00:56:16
Postat av: Anonym

sv: David , min nya oversize t-shirt (: ååh så bra <3

2009-09-18 @ 09:58:53
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0