Min Fredag !

Vaknade upp hos Jeanette, vi skulle ha gått upp nio men sov vidare och då blev de brottom eftersom Jeanette skulle åka till Robiin halv ett men blev ändrade planer å vi kunde chila.
Stan en sväng blev till o köpa ett linne, har inget kort på de för orkar inte lägga in just nu, men ni fåår nog se de på ngn outfit nångång.
Sen vare bara hem o fixa sig, tok snabbt eftersom vi skulle ses hos Tati innan vi skulle vidare till BMB. men vi hann med allt.
Hade faktiskt as kul, drev sönder oss med alla, men närmare 12 satt jag bara ute och pratade med världens trevligaste kille om allt och inget, och jaa de kanske inte var så smart eftersom jag höll på att bli sjuk och självklart blev de värre men man kände inget eftersom dom har sådan infravärme som värmde en gott.

End of story !

Dagens klädsel !
(har dock ingen bild på kvällens outfit och inga bilder för förfesten men jag lovar att jag ska bli bätte)


Kommentarer
Postat av: j

sv : haha :P kändes lite så när jag köpten den.. haha att jag typ inte fick för dej <3

2009-09-26 @ 11:55:09
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stil, klass du har allt Rebecca ;)

2009-09-28 @ 00:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0