Im back !

Pust, suck och stön hehe blev en hel del på stan idag känns de som men vi börjar från början  (:

Gick direkt till AF när jag kom ner och pratae med min handläggare och det gick bra vi diskuterade lite om att studera men får se hur de blir med de. Har ju sökt en del jobb på sistonde och vill ha svar från dom och jag HOPPAS på något utav dom iaf.
Efter de blev de till att gå upp en trappa till folksam och lämna in mitt paket som dom förhoppningsvis skickar iväg idag till örebro!(telefonen)
Seeen mötte jag upp min älsklingar Anna & Jeanette (: vi gick runt och kikade lite efter ngt att ha på oss ikv. Och vi var ganska överrens om att ALLTID när någon letar efter något eller vill ha något så släpper jag allt för att hjälpa den och glömmer helt bort att leta till mig själv, sen när de är min tur är alla helt slut och jag ger oftast upp hihi :P Men idag hittade alla vad vi sökte :)

Blir nämligen en utgång för oss ikv (inklusive Robin) (: ska bli kul bortsett från att jag känner mig hängig :(
Men det har inte hindrat mig förrut så roock on Tnight !

Syster, allt hade gått bra på förlossningen och gravidmagen är kvar, läs lite mer utförligt på hennes blogg http://sannaviktoria.blogg.se/

Dagen köp !


Blev även en rouge men de vet väl alla hur de ser ut ;)
Så de är vad jag kommer ha på mig ikv, lägger upp bild imorgon på min outfit så ni får se hur de blev på !
Nu blir det fix innan de bär av till förklirret som blir oss R&J !

Ciaaoo !

Kommentarer
Postat av: katerine

nej har samma adress men la bara till en text=) , jaa tror det, kommer över folk till syrran fårse om vi drar vidare. kanske ses iaf:)

2009-09-18 @ 19:45:19
URL: http://katerine.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Grattis till din storasyster Sanna som blivit mamma! Vad roligt! Är så glad för eran skull (Jag gick i samma skola som Sanna på höstadiet)



Vart kommer tishan ovan från, så sjuuukt ball! Helt i min smak :)



Kramar!

2009-09-22 @ 16:30:59
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0