Godmorgon (:

Sov hemma hos Jeanette inatt då hon inte ville sova själv eftersom hennes kära Robin skulle in på operation idag och hon är väl lite ängslig, och vad är vi vänner till för? Stötta och ställa upp så självklart kom jag hit och sov över :)  
Vi tänker på dig här hemma Robin, hoppas allt går bra och har gått bra, jag ska ta hand om din lilla pärla tills du kommer hem. Krya på dig Kramar!

Back to the baby talk hihi
Har fått så bedorande bilder så jag tror jag smälter vilken liten skönhet hon är, längtar tills vi får träffa henne :)
Och nu är det nog inte långt kvar förrän det är dax för den lilla familjen att komma hem hihi
Sanna sa igår att dom blir antingen kvar tills idag eller imorgon så jag siktar på fredag men hoppas självklart på tidigare, men det är ju säkert skönt för syster som fortfarande inte är helt återställd att vara där uppe och få hjälp om nätterna så hon får sova :)
(kommer snart fler bilder på Ella så håll utkik)

Nej nu ska vi äta lite frulle !

Joo juste körningen igår ju otroligt bra även fast jag fick göra saker jag inte var riktigt mogen för men det gick bra ändå bortsett från min stress :P

Talk to yall later ;)


Kommentarer
Postat av: j

naaaw va söt du är ( lr iaf verkar vara här på din blogg) hahah nerå skoja =D

jätte tacksam att du ville göra mig sällskap<3

kom nu bruttan så käkar vi upp huset :D

2009-09-24 @ 12:12:09
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0