Förkylning !

Tänkte ni kunde hjälpa mig med lite tips på hur man snabbt och enkelt får bort sin förkylning. Har redan fått massa tips så skriver upp dom och finns inte erat tips med så kommentera. Alltså inte halstabletter,hosmedecin utan lite mer udda saker :)

-Gurgla i varmt saltvatten
-Drick vatten/vinäger/salt

-Koka vatten ha i vitlök samt vicks, lägg handuk över huvudet, andas in.
-Kan Jang

-Sova med strumpor
-Gurgla whiskey
-Ät vitlök


Jaa de var nog allt för tillfället har dock bara testat dom två första än så länge, funderar på en smaskig vitlöksklyfta,. ush !!




Heelp me now !

Kommentarer
Postat av: fred

Hmm, lite kloka råd. Du kan ju börja med att hoppa över festandet o hålla dig hemma under täcket!! ha aha ha ha. fan vad bra jag är!

2009-09-28 @ 16:11:05
Postat av: Eva-Lena

Mammas lilla skrumla...stackars liten..

Mamma älskar dig



Kramis mammis

2009-09-28 @ 19:00:50
Postat av: Anonym

sv: fred : Meen duu nu tycker jag inte vi ska säga för mycket, men hemma är jag hela tiden nu :)

2009-09-28 @ 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0