Fiskbensfläta (:



Nu blir det uppdatering om min relativt lugna dag (:

Började dagen hemma hos Jeanette då hon skulle hjälpa mig att fixa lite med min nya blogg. (Tack Vännen) Vid två tiden var det bara hoppa upp på cykeln och trampa ner till polisstationen för att hinna till mitt lilla "möte" som varade i ca 2 minuter. Efter att vi varit där blev de lite ärenden på stan innan vi gick till Gränden för en lunch och därefter traskade vi hem till Jeanette igen eftersom hon hade tvätt tid (mitt i fin besöket).

Sen fick vi helt plötsligt för oss att göra en fiskbensfläta, något som ingen av oss varken gjort eller försökt göra förrut men se och häpna, jag klarade det vid första försöket? HALLELUJA!





Och kom inte och säg att den inte är fin för att vara min första?







Kommentarer
Postat av: j

tack älsklingen den blev hur snygg som helst

2009-09-17 @ 10:26:37
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Plutt

Men gud va duktig och fin den vart! Du ska ha en eloge :)

2009-09-17 @ 19:49:11
Postat av: Anonym

sv. victor, TAACK SKA DU HA :D

2009-09-17 @ 19:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0