ERKÄNNER!

Okej jag måste erkänna en ganska rolig sak för er,.hehe,.
Mamma väckte mig vid halv fyra imorse för att berätta om att Sanna blivit mamma nu,
Och jag hade lovat att ringa pappa så slänger mig upp ur sängen och tar telefonen slår hans mobilnummer, skulle ringa till den för den låg nära sängen sa han. Så jag ringer och säger:
-Nu har du blivit morfar
VA?

(han är chokad och nyvaken)
-Nu har du blivit morfar
VA?
(börjar bli irriterad nu)
-Sanna har fått en dotter nu
VA?

(OMG jag har ringt fel nummer)

Hahaha det lät exakt som pappa jag tänkte ju bara att han var trött och inte vaknat riktigt, mamma tycker det är jätte kul, fast inte bara hon för varje person hon säger de till börjar asgarva,.

Hihi så de kan gå ;)

Kommentarer
Postat av: Milla

Hahahahahaaha... fan vad roligt!!!

2009-09-22 @ 23:01:12
URL: http://frumillsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0