Anna Anka VS Robert Aschberg

Haha såg ni programmet med Aschberg och Anna Anka?
Jaa jag tyckte det var rent ut sagt klockrent, man fick se ännu en bild av Anna Anka.
Vad dom än pratade om hamnade Anna Anka på sexfronten.
Men en sak måste jag säga att det är första gången jag ser Aschberg skratta på mycket, eller vad säger ni?
Aaa det var som sagt klockrent för er som missade det.
Skrattar åt Hollywood Fruar men det här var komedi på hög nivå !


Men vänta nu liknar hon inte Laila Bagge ?
Anna Anka                    Robert Aschberg                 Laila Bagge



Tror jag börjar bli trött , eller finns det en viss likhet ?

Haha jaa Aschberg är väl ingen annan lik iallafall eller har jag missat något ?

Kommentarer
Postat av: Anna Sundström =)

Nej ush nej, laila bagge är fin och framgångsrik. Anna anka är ful och suger av sin man varje morgon så att han fortsvarande vill ha henne så hon kan ta åt hans pengar. Hon är störd och riktigt äcklig enligt mig jag blir spyfärdig. Visste inte ens vem hon var innan hollywoodfruar, och de programmet är inget för mig. då sitter jag hellre och kollar in i väggen en timma ha ha!

2009-09-29 @ 07:59:18
Postat av: Anonym

Hahaha okej ja alla har vi våra åsikter, jag tänkte mest på utseendet, Haha jag äääälskar det programmet, så jäävla roligt, skrattar inte ofta när jag kollar på tv men då skrattar jag ta mej fan en hel del asg!!

haha jaa och de är nog inte många som måste göra det för att få ha kvar sin man just därför är det så komiskt.

2009-09-29 @ 09:04:09
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0