50års kalas!

Jajamänsan Carina fyllde 50 igår och vi firade henne idag men massa trevligt och roligt folk.
Roligast var nästan att jag satt o kommenterade allt som hände, lade märke till varenda liten rörelse fast iof var ju Camilla nästan värst på att slänga ur sig sjuka kommentarer som när några utav sällskapet skulle gå satt hon där på golvet och orkade inte resa sig för att kramas och säger då:
- Jag kan ju krama ditt ben så kan du kissa på mig?
HAHA jag skrattar bara utav att tänka på det, ja den där lillla damen hade massa kul för sig !

Bilder från kalaset !




Var mycket mer folk där men för att visa respekt mot resten som kanske inte vill bloggas upp så lägger jag inte in fler bilder även om en hel del bilder var ganska kul, Petra om du läser det här har jag en bra bild på Danne ;) höhö

Och jaa vad säger man skåningar är väl för härliga hahahaha

Min out fit !



(ingen bebbo idag heller)

Kommentarer
Postat av: Milla

HAHAHAHAHA!



Sluta! fan...varför sa jag så för? jag förstår inte. Nu när jag tänker efter så låter det ju helt jävla sjuk!!!

2009-09-20 @ 00:37:31
URL: http://frumillsen.blogg.se/
Postat av: Petra

Haha men Camilla det var helt sjukt ;) haha fast tror inte alla reagerade på vad du sa tur det... Haha vad har du för bild becca? nu blir jag nyfiken!

2009-09-20 @ 15:35:17
Postat av: rebecca

sv: petra, camilla har den :) höhö

2009-09-20 @ 15:38:38
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0