30/9-09

Skulle som bestämt ner på stan för att träffa Jeanette och gå till AF.
Började med AF vid 11 tiden och guess what! Dom ska ändra dom där j*vla tiderna IGEN ! Jag som precis lärt mig !
Blev en kort men härlig runda på stan som inkluderade lite shopping och vivaldi sallad :) Men Jeanette skulle hem till sin darling och jag fick samtal från mamma som berättade att Syster var på besök med lilla familjen så satte mig på bussen hem, för vem vill missa de fina besöket :) Inte jag iaf, följde även med dom till pappa och fikade en stund innan vi for hem till dom för lite kvällsmat och mys i soffan med Ella och Syster. Vilken mysig tjej alltså kan inte låta bli att ännu en gång säga att jag smälter <3
Juste Anna ringde även idag så blir att åka till sthlm och bli fotad framöver, kul kul :)

Dagens outfit !


Fick inte till någon färg imorse när jag höll på tyvärr, men får duga !

Dagens köp !


49:- st och det var de verkligen värt de!

Det nya lacket från Isadora med ett matt resultat :)
Maskara med gigantisk borste? I'll try (:


Sov Gott, Hörs Imorgon !

Kommentarer
Postat av: Milla

Väldigt värt 49kr st! skit snygg tröjja! :)

Hoppas allt är fint med dig:)



Krampuss!!

2009-10-01 @ 00:40:07
URL: http://frumillsen.blogg.se/
Postat av: Isabelle ; )

Gillar linnet du har på dig idag :D Vart kan man få tag på ett sånt? ;)

2009-10-01 @ 20:58:37
URL: http://babybelle.blogg.se/
Postat av: David

Älskar alla dina outfits ;) Blir bara frustrerad att jag inte är där varje dag o kan beundra dig Live ;)

2009-10-02 @ 17:22:45
Postat av: Anonym

sv david : hehe tack kära du !!

2009-10-03 @ 20:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0