Vimmel

Jeanette har alla bilder från förklirret så ni får kolla vimmel ist :)
Kvällen var bra, träffa några gammla kompisar på krogen och det va ju kul (:
haha ni vet på ett fullproppat dansgolv blir det alltis knuffar hit o dit och sånt tycker jag verkligen inte om så en gång fick jag nog och sa ifrån på ett snällt sätt
-ursäkta kan du sluta knuffas!
Då får man fulfingret? haha
Okej det funkar inte vänligt och det funkar inte med våld?
Tror jag ger fan i dansgolvet snart haha

Världens bästa tjejor ♥

Haha finn två rätt ;)

Haha en liten tjuvkik i min hårbotten kanske?


Det fanns fler men tänker inte lägga upp dom eftersom dom inte vart nå bra men sen kommer fler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0