tråkigt god natt

Ja det här blir sista inlägget för idag och ganska tråkigt för er men roligt för mig
Mamma var och plockade svamp idag och fick med sig massor hem hon sa
-de finns så mycket svamp, man plockar inte klart på de ena stället förän man går till nästa
Så idag har jag rensat massa svamp och varit snigel vän haha
Nu blir det sova så jag kommer en dag närmare min lyckliga dag :D

En liten del av svampen, de andra hade mamma redan packa ner i påsar och lagt på tork :)

Fanns både stora och små
La dom på en svamp och slängde ut dom i naturen
haha


Kul va?
haha
Love yall
im out

Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : yes coolt ju med bara nåra ljus och nån blomma =)

hahha nu är dom visna torkade blommorna borta :D

2009-10-19 @ 23:08:42
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: jeanette

sv : hehe glämmer bort att logga in på msn sen går bara tiden , men kan inte nu ska sova nu Puss hörs i morrn <3

2009-10-19 @ 23:24:08
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0