Tillbaka i hemstaden (:

09:15 sitter jag på bussen på väg till stationen, viktor går på några hållplatser senare. Vi gäspar oss igenom hela bussresan.
Tåget mot huvudstaden var ganska ensamt eftersom vi inte fick sitta brevid varandra men när vi väl fick de så somnade Victor hehe kommer bildbevis på de sen också.
När vi var framme började vi traska, då tänker ni säkert varför inte tunnelbana/penndel? Jo för det var hållhaken på att Victor skulle följa med att vi gick dit och tillbaka haha så vi traskade som sagt dit,(ca:30-45min) kom dit ganska mycket tidigare än väntat men då vart det till att slänga i sig en smaskig pizza (återkommer till de). Sen gick vi dit och allt gick över förväntan. Idag kan jag säga er kära läsare jag har nog aldrig känt mig lyckligare (utom när ella kom till). Kunde inte ha blviit bätte, total nöjd med hela besöket åh vilken underbar känsla. Hela vägen tillbaka in mot stan kändes som 5minuter min mun gick i turbo haha.


Och tack alla glada,gulliga,super duper vänner som jag har, ni gör mina dagar, love u all



Slut pratat och till bilderna som inte blev så många som jag hoppats :(
Min enkla outfit som fick stå emot allt regn och oväder!

Lyckliga lilla jag innan vi for iväg :)

Bildbeviset! Han väljer att hellre sova brevid en gammal dam än att sitta och
prata med mig om allt skojj jag hade att berätta om, fast det fick han genomlida senare ;)

Hehe brukar inte blogga mat men det var kul på den pizzerian, nästintill alla rapade högt på den pizzerian?
och visst kanske inte så fräscht men de var inte de enda för de en av dem va lite funktionshindrad?
och då är det ju strängt förbjudet att skratt och ni vet hur de är när man
verkligen vill skratta och inte får? då blir de ännu roligare hahahaha

Och blev tyvärr inga fler bilder från just huvudstaden men en sak va rätt coolt vi såg sotare?
Live? har bara sett dom på tv, dom gick där med sina kvastar och ja det tyckte jag va en upplevelse haha

På hemvägen satt vi i cafet och Victor bjöd på fika :) Tack vännen min

När jag kom hem vart jag ju inte mindre glad så då blev de fota lilla mig ;) haha

Och sist en hälsning till Victor !


Nu ska jag äta min favorit mat ;)
ÄLSKAR DENNA DAG ♥





Kommentarer
Postat av: maria

mjaa med lockigt hår & nåt rött på läpparna blir jag nog en ;) vad är ditt tema då? hehe

2009-10-16 @ 21:48:54
URL: http://merlys.blogg.se/
Postat av: Ellas mamma

Nä men vad är det jag ser i Victors hand :o Give it to me :D

2009-10-17 @ 11:31:18
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/
Postat av: Plutt

Haha de var en trevlig dag :)

2009-10-17 @ 13:31:00
Postat av: rebecca

sv plutt: Jaa tack du e bäääst

2009-10-18 @ 13:34:47
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0