Svårt?

haha har så dålig fantasi, vet inte vad jag ska skriva som rubriker?
Idag har jag iaf varit på stan med Maria,Alex och Johan, kollade outfit och käka lite spicy :)
Blev ett snabbt beslut det där emd stan så ni får ha överseende med utseende idag hehe men tänkte bättre lite halvkassa bilder än inga alls?

Har så svårt med inställningarna på kameran så antingen blir det för

MÖRKT                    LJUST


Dagens köp!
Guld leggings som även skiftar i silver

Och as snygga armband :)


Nu ska jag börja fixa inför kvällen, det blir förklirr hos Maria sen vidare till BMB :)
Hoppas det blir en toppen kväll, får se om jag kan blogga något hos henne annars hörs vi imorgon med bilder och text
LOVE YOU ALL

Kommentarer
Postat av: maria

jag vill också ha en sånt armband nu!

2009-10-17 @ 18:04:31
URL: http://merlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0