Stress/Buhuu !

Hej hopp =)
Stressen just nu är för att det är rekryteringmässa i stan och självklart måste jag dit och lämna in lite CV, sitter och letar bilder jag kan ha i mitt CV så dom känner igen mig, hade en bild tidigare men den är säker 1 år gammal så tänkte fräscha upp de lite :) Och ändra lite annat smått och gott.
Och buhuu är för att jag tycker det är jätte jobbigt och prata med vuxna människor på sådana mässor för dom försöker ju verkigen få ur en allt dom kan, blir typ som ett förhör där man vet att man är skyldig? Men idag ska jag ta tjuren i hornen och verkligen låta dom förhöra mig om de är de dom vill.
Nu ska jag göra mig i ordning sen kommer jag tillbaka med outfit osv,.(hmm vad ska jag ha på mig idag för att se någorlunda vettig ut)

Kommentarer
Postat av: Plutt

Lycka till :)

2009-10-21 @ 13:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0