PICS!

Hej hej hann inte blogga hos Mia igår men dubbelt upp nu ;)
Men  först ska jag berätta om min gårdag för er nyfikna och resten haha
Förklirr hemma hos födelsedags barnet Martin som fyllde 21 år igår :) Grattis åter igen !
Det var jätte kul där eftersom det var så längesen jag träffade den lilla ligan hehe,
Vid 11 tiden beslöt vi tjejer oss för att ta taxin till stan, alla ville till silk igår utom jag men så blev det iaf, väl i kön får jag på känn att min sko gått sönder? ÄRE SANT? YEEESSSS haha mina favorit skor har äntligen gått sönder, det var lycka eftersom jag hade väldigt svårt att slita mig ifrån dom men då slet jag av mig skiten och drog på gympa dojjorna haha
När vi kommit halvvägs i den långa kön ringer min räddning Hawkar, han va på pitchers så jag smiter ur kön och springer dit ist och dit kom ju även Martin och resten också, trevligt trevligt :)
Där satt vi resten av kvällen och hade skojj!
Sen drog vi därifrån och då insåg jag att mina batterier på mobil är slut?? OMG hur ska jag då klara av resten av kvällen?
hehe även det löste sig ju såklart,
Så var typ min toppen kväll :)
Nu får ni kika lite bilder (:

här är min nya klänning jag köpte igår också :)







Haha ja det var drygt att ladda upp alla men lovde ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0