Otränad!

Ja idag har det varit lite fullt upp, var på rekryteringsmässan vid 2 och VILKEN KÖ? har aldrig sett något liknande men det gick fort att komma in ändå. Det var som alla andra gånger väldigt få som inte krävde utbildning eller körkort. Men vi stannade ganska länge vid ett stånd där dom sålde aloe vera produkter och dom ville ju både sälja och ha folk som säljer hemma på egenhand vet inte riktigt om jag tror på det konceptet men hon ska iaf komma hem till Carro om två veckor och visa oss produkterna på närmare håll :) Carro är väldigt intresserad av det så why not?
Vi lunchade senare på stan och därefter åkte jag och träffade Anna och vi har varit ute och gått i 3 timmar, mina ben är tunga som BLY!
Jaja det var väl bara nyttigt antar jag hehe

Tog lite kort på kön. dock väldigt dåliga och detta var bara en bråkdel av hur mkkt folk och lång kö de var egentligen !


Alltså kön gick längre bort än huset?
Arbetslösa västerås , suck !



Nej nu ska jag söka lite jobb
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0