Ooo så intressant (:

Har läst många bloggar som skriver om
Äkta Päls
Så måste bara göra desamma :P

Att flå ett djur levande tycker jag är idiotiskt, att plåga och behandla ett djur illa är lika så väldigt dumt.
Jag andvänder inte äkta päls just för att jag tycker inte om tanken av att ha dött djur på mig, tänker på att alla inälvor och äckel som har varit där under pälsen en gång i tiden, tycker bara det är vidrigt. Meeen jag tycker absolut inte det är fel av folk att andvända begagnade päls prylar då dom redan blivit köpta av något sånt där ställe. Men som Iso skrev i sin blogg är det ju om man köper en ny som man "stödjer" själva grejen.
Många vill ha äkta päks för det är mer hållbart och mycket finare, självklart tycker inte jag annourlunda. Och tror faktiskt att om äkta päls skulle vara mindre hållbart och fulare så skulle folk självklart välja oäkta?Vem vill att djur ska plågas?
Så kort och gott, jag avänder inte äkta päls prylar men tycker inte det är tabu att andvända begagnat!
Sååå då fick man berätta lite om sin syn på de (:
TILLVERKA SNYGGARE OCH MER HÅLLBAR FEJK ! :P
Hmm skulle inte klickat på höger bild om jag var du ,.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0