My bad

Sorry att det inte blivit något bloggande förrän nu men har haft en stressig morgon
Igår såg jag i min kalender att jag skulle till AF och visste därför inte om jag skulle hinna med något innan dess men hann luncha med Jeanette sen var det dags för möte, det gick bra nu ska vi börja ses 1 gång i månaden ist
Efter det hade alla åkt sina vägar till olika ställen så kikade lite själv men gud så dåligt utbud vi har här i västerås fy och skam!
Så ska fundera på saken idag och fixa resten imorgon :)
Köpte en grej men den får ni ju naturligtvis inte se nu så tills dess får ni kika på min lilla outfit (:



Nu ska jag tvätta sen får vi se vad jag bestämmer mig för
Men lovar att uppdatera oavsett vad så håll utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0