Lite to late,.

Till och börja med fotade jag ju självklart
Mamma & Peter
innan dom for till stockholm
:)


När dom åkte så var Sanna,Ella och Freddie här och vi började fundera vad ska vi göra?
Jo jag bjuder på ostricka eller lite plock kanske man ska kalla de?
Varför?
Jo när syster fyllde 22år så gav jag henne 3 rätters middag (på en lapp) hon skulle få välja valfri restaurang och när hon ville
men det var tydligen inte lika intressant som ostbricka?
Hon bestämmer så därför bjöd jag dom på det ikväll :)

Innehållet i vår ostbricka:
Cheez dippers, vitlök/persilja crostini, delikatessmix, vindruvor, brieost, gurka, 3st ölkorv, rostbiff, saltakex, skaldjurspate, mu-ost, svart caviar, tapenade, soltorkade tomater, fetaost, mixkex, paprika, räkor
, 2st bonjour

SUPER GOTT
(:

Kommentarer
Postat av: Ellas mamma

Mums säger jag :D Tack än en gång :)

2009-10-27 @ 10:08:22
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0