Kräsen

Stämmer, jag är väldigt kräsen när det gäller vissa saker och det jag tänkte ta upp nu är vinter jacka.
Köpte en ny vinterjacka förra året för ca 3000:- och vill nu sälja den och skaffa mig en ny.
Har kollat runt länge nu och vet exakt hur jag vill att den ska se ut, och det är kanske inte så bra, för vet man vad man vill ha för någon så finns den oftast inte.
Har hittat några som varit intressanta men beställer inte över internet om jag inte provat den i butiken innan. Så jag åker till affären där jag sett jackorna men dom är absolut inte lika fina irl, suck !

Det är ungefär den här modellen jag är ute efter, men inga av dessa.


Dunjacka, helst lite figursydd, längre modell, dragsko i midjan och den här (kudd) formen eller hur man nu säger.

Så hojta till nu gott folk, börjar bli desperat !

Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : vita va snyggast sen den svarta du prova när ja va med

2009-10-07 @ 23:22:00
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv jeanette: som jag skrev blir det ingen av dom men det är den modellen jag är ute efter om du läser texten kära vän :P

2009-10-08 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0