Jobbig dag,.

Jo som jag skrev tidigare har dagen idag inte varit den bästa, varit masa tjaffs och diskussitioner och nu känner jag mig heelt slut.
Vill bara krypa ner under täcket och drömma mig bort,
Haha har ni varit med om att killar någongång sagt till er tjejer att ni planerar så tidigt? Jaa jag kan planera saker flera dagar innan det ska ske och idag bokade jag precis upp mig hela nästa helg (inte denna helg) men tycker det är kul för då vet man vad man ska se fram emot, blir 2 födelsedags fester så ena får bli nykter då jag helst inte vill dricka mer än 1 gång i veckan.

Ja låt drömmar bli verklighet nu tänker jag hoppa ner under täcket efter att ha plockat upp min tvätt.


Kommentarer
Postat av: maria

tack gumman <3 <3

2009-10-13 @ 22:38:47
URL: http://merlys.blogg.se/
Postat av: Isabelle ; )

WIHO paaarty party ;D

2009-10-14 @ 12:27:05
URL: http://babybelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0