hej hej hemskt så mycket hej

Nu händer mycket kära läsare !

För de första kom badrumms gubbarna och fixade klart så nu kan vi duscha hemma igen haha ni vet inte hur jävla nice de känns!!
Sen imorgon far jag iväg till huvudstaden och jag har varit så orolig, rädd, nervös för ingen kunde följa med pga olika orsaker men guess what? Det löste sig så jag åker dit med super duper underbara VICTOR :) Taaack vännen (:
Så nu sitter jag hyper dyper och vet inte alls om jag kommer kunna sova ikväll, och juste jag missar något imorgon jag verkligen velat väldigt länge men får stå ut som jag gjort hittills.

Älskar allt och alla just nu !
Så imorgon blir det massa bilder förhoppningsvis so damn happy (:

Kommentarer
Postat av: jeanette

hej hej ! hehe va kul för dej att du fick sällis haha viktor är ju bara för snäll han kom ju till sthlm med mig med =) ja ringer dej så får vi snacka efter ja slutar jobba i morrn Love u lycka till i morrn

2009-10-15 @ 23:34:19
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Ellas mamma

Hoppas att allt gick bra idag (fredag) jag ser fram emot att träffa dig så du får berätta :)

Pusssss

2009-10-16 @ 18:56:27
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0