Håll i hatten gott folk !

haha tjejer killar damer och herrar, gårdag går bara förklara med två ord
SUPER DUPER

Blev lite förfix hemma hos Maria till att börja med, vid 9 tiden tog vi bussen ner till stan, mötte upp resten och gled fint in på Tabban.
Det va trevligt där men halv 1 fick jag nog, det började bli allt för lungt, så då blev det Billan, och det va just den timmen där som va
SUPER DUPER
Sååå j*vla kul alltså, Fyy fasen !
Behöver jag säga mer?
Alla tjejer var dock inte kvar meeeen ANNA kom ? och det gjorde ju saken tusen gånger bättre (:

Och en sista sak, ABBE kom fram till mig på Tabban och kritiserade min blogg för dålig uppdatering, och förklaringen till det är, glömska och stress. Vill gärna ha bilder när jag bloggar och för mig tar det tid att bli bra på kort hahaha driver men är nybörjare och lär mig sakta men säkert ;) Godkänd förklaring?

Återkommer med bilder !

Kommentarer
Postat av: abbe

hehe myckeeet bra .. that we likee!!

hoppas ni alla snygga tjejjer hade en toppen kväll=)



min var TOPPEN va looost in SPAAACE igååår!!

2009-10-11 @ 18:00:18
Postat av: rebecca

sv abbe, haha ja vi hade kul, joo tack nämn någon som inte märkte de hahaahaa

2009-10-11 @ 20:37:39
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0