Haircolor

Eftersom jag inte har så mycket att bjuda på idag då jag bara varit hemma o fixa o dona tänkte ja bjuda er på lite bilder på mig i lite olika hårfärger. Kul va ? :)
Då kör vi !

(de kan vara så att det ser ut att vara samma färg men det är de inte på någon av bilderna, men har haft svårt att välja nyanser hehe)

Börjar med mina mörkare tider !

Och mina ljusare tider haha


hehe och detta är inte allt men de va de jag hittade :)
Tänkte även visa er mina två tatueringar som snart blir tre (:
Men de gör jag lite senare
Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Jag tycker den finaste färgen är på bild nummer 3, på de mörka nyanserna...

Hmmm... en tatuering till???!??



Kramis mammis

2009-10-19 @ 18:23:49
Postat av: rebecca

ja den e fin, de gjorde jag ju på cut&blow klippning och färgning efter turkiet resan, tog ju 6h att bli av med den gulblonda färgen haha

2009-10-19 @ 18:39:01
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/
Postat av: maria

jag gillar den färgen på andra raden 2 och 3 bilden :P men 4 på första raden är också snygg!

2009-10-19 @ 19:52:32
URL: http://merlys.blogg.se/
Postat av: ANNA

ÅH DU SKA HA LJUST HÅR GUMMAN SÅ JÄVLA FINT PÅ DIG!

2009-10-20 @ 11:28:49
Postat av: rebecca

sv anna : jaa jag vet att du tycker de men det blir sådan jäkla utväxt och trassel med ljust men du vet ju att jag alltid har mörkt på vintern ljust på sommare så tror inte de blir annourlunda denna sommar hehe, ser du att de är dina brillor jag har p sist fotot? hihi

2009-10-20 @ 17:57:24
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0