Hahaha

Måste bara dela ett skratt med er genom att berätta att igår när jag kom hem när jag skulle låsa dörren låste jag den när den var öppen och tyckte allt var frid och fröjd märkte de inte ens själv hahahaha kanske inte lika kul för alla och JA full som en kastrull var jag

Och ett stort tack till Iso från mig, du är bääst gumman♥

Träffade upp Jeanette på stan vid 11 tiden när vi även då drog oss till bmb, och av all häpnad vad min älskade carro också där :)
Vi partade loss och blev bjudna både hit och dit, Hade as kul men kvällen borde varit 1 timme längre hehe
Avslutet på kvällen var inte lika kul men allt kan ju inte vara en dans på rosor

Och det viktigaste av allt är att idag ska jag räkna hur många cigg jag röker om dagen samma sak imorgon, för att sen trappa ner och därefter sluta :) nu tänker minna vänner lite ironiskt haha lycka till men jag ska verkligen försöka nu :)

Lite av gårdagen

Zooma ut/Zooma in
hahaha







Efterkakan på torget hahaha
Precis här utförde jag mitt snygga halk uppträdande, i regnet på rumpan
ja ni ser de säkert framför er men för att förtydliga er bild säger jag och ingen hjälpte mig upp haha
vilka härliga polare man har haha

Här har ni medlemmarna i efterkakan haha




Det var allt för studen :)
Pusselipuss


Kommentarer
Postat av: maria

haha jaa! drag var det :) hade skit kul. du kan ta bort en bild på mig om du vill..

2009-10-18 @ 16:18:13
URL: http://merlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0