haha to late

Kom och tänka på en helsjuk sak som jag verkligen bara måste skriva om haha
Det skrivs och talas mycket om hur och när jorden kommer gå under men jag tänkte om den inte gör det.
Nu är det 2009 och jag vet inte hur långt man kan räkna men det är ju sjukt långt längre än miljoner.
Jag menar någonstans tar det ju slut på år/siffror?
Vad blir det då för årtal?
Vad är det högsta man kan säga idag i siffror?

HAHA
jag vet att det låter sjukt men tänk efter?
Verkar som jag blir både en funderare och sjuk på samma gång när jag är övertrött.

Kommentarer
Postat av: jeanette

de börjar nog om på noll :P

2009-10-14 @ 20:03:48
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0