Gääsp !

Blev väckt av mattläggarna imorse, men la mig i sängen igen efter att ha öppnat åt dom, men de blev inte långvarit för sen kom Lilla Familjen och fick en liten Ella på sängen hihi, hon är så mysig med sin lilla overall som jag fick ta ev henne och sen vart de mys med henne hela morgonen :)
Har nyss proppat i mig hostmedecin,vinäger vatten ch salt och gurgla i saltvatten, hihi känner man av miinsta lilla så är det bara sätta igång med kuren igen :)

Dagens väckarklocka (:
Ligger så mysigt i min famn :)


Hej på ett tag !

Kommentarer
Postat av: jeanette

SV: okey då :( förlåt ;D haha



ne den är snygg snacka inte gojja!



2009-10-01 @ 14:57:46
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0