Fredag 2 okt !

Förklirr hos Tatiana med tjejerna, de var trevligt och väldigt kul. Vi tog taxin ner till stan och väl där traskade vi emot pluto :)
På pluto hade jag de kul, absolut inget att klaga på, alla var på gott humör och musiken va bra (:
Men har alltid oturen att bli klackad på vänster foten, Ajajaj.,
Jag låter bilderna få berätta resten så säger än en gång Enjoy





Blev inte så många men hoppas de duger som förklirr bilder ;)

*Besviken på både dig och ditt beteende från igår och finns inga ord som kan beskriva hur lågt du sjönk i mina ögon*

Satt nyss med lilla Ella i famnen och försökte få henne sitta lite stilla framför webcamen men fick bara till en och tyvärr svart vit, har inte fixat de där än men lika söt för de är hon , våran favorit !



HÖRS !!

Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : weei tack sötis<3

2009-10-04 @ 00:50:58
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Ellas mamma

Våran söta Ella hihi :) Bästa tjejen hihi

Hon var vaken till tre inatt kan jag upplysa om innan jag kunde lägga henne hos Fredrik och kunde sova själv ;) Kul kul

2009-10-04 @ 10:14:30
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0