(:

Jo lunch hos mormor med syster,freddie och ellisen, det var gott som vanligt. Efter det åkte vi hem hit och fick besök av grannarna, eva, sanna och crille det var trevligt.
Tog även mig ett härligt bad nyss och åt kvällis. Och tänkte på en sak eftersom vi åt stuvade makaroner. Våran stuvning gör vi vid sidan, vissa blandar ju allt direkt i på ngt sätt. Vi har även lite mer peppar i våran stuvning, men sen till det som många tycker är jätte konstigt har jag socker på de? haha något jag lärt mig från min mamma, jag vet inte men det blir en jätte god smak hehe jag vet att det finns fler som gör så men nu vet ni att jag är en av dom iaf hehe
Och juste idag är Ell 1månad :D

Bilder från besöket hos mormor :)
←Fredrik med en sur Ella
Syster→


Nu ska jag planera lite inför min fullsmockade helg :)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0