:) / :(

Precis så jag känner mig idag !

Sitter med lilla Ellisen i famnen, vi ska snart åkta till min gammelmormor för att fota lite, uppdaterar mer om de senare :)

Har städat hela morgonen idag så nu är det någorlunda fräscht, och anledningen till att jag mår lite :( är för att jag vill ha ett jobb, kollar runt på hemsidor och till och i hela västmandland ? Allt jag kräver är att det inte är sälj jobb men snart får de fan vara precis vad som helst för jag vill gå vidare i mitt liv oc framför allt flytta hemifrån och tjäna mina egna cash !!

Dagens outfit !



Talk to yall later

Kommentarer
Postat av: Perwin :)

Jaa, då är det så här va din dumma faan!!

Älskling lilla, det finns FUULLLT med jobb i Stockholm! och lägenhet är inte så svårt att fixa kan jag lova, då går du in på blocket och kollar på lägenheter,rum, vad som helst! tro mig det finns fullt! och tusentals jobb. du e ju så duktig gumman, så det kommer inte vara svårt alls!

man kommer ju för fan ingenvart här i våran skit stad! så nu flyttar vi rebecca!!! =D

Jag Älskar diig <3

2009-10-13 @ 17:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0